Det är Fredag

Fredagen är här...
Sista dagen på praktiken, Början på helgen och ledigt väntar!
Åker till Linde ikväll eller imorrn..har inte riktigt funderat ut det där än..beror på hur jag ligger till ikväll efter träningen! Har bestämt mig för att inte stressa och ta det som det kommer..
Kom på imorse när jag stod och borstade tänderna, brukar hinna tänka en del då, att det här är nog en Fredagkväll på väldigt länge som jag blir själv..det känns väldigt konstigt! Vardagsmat när man bodde själv..men nu är det juh lite annorlunda om man jämför för ett halvår sen!
Men vi får se om Fröken Andersson är segare än tuggummi och stannar kvar i Örebro över natten eller om hon kör ett race och åker till linde redan ikväll :)

Pigg och utvilad imorse när jag vaknade och den vemodiga känslan infann sig ganska snabbt när jag insåg åter igen att det är sista dagen på praktiken. Men va tusan..jag är glad att jag har haft ett par bra veckor och försöker nu se det positiva genom att komma tillbaka till skolan och lära mig ännu mer!

Dags att ge sig iväg..

C♥


Foto:
Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback