En stor längtan efter våren

Imorse när jag vaknade så kände jag en oerhörd längtan eftr våren..Tunnare kläder, lättare skor, tunnare jacka, snö och is fria vägar, varmt och skönt!
Det kommer, jag vet, men längtan är stor nu!!
Det gäller att ta tillvara på årstiderna..jag ska njuta så mycke det bara går när våren och sommaren kommer!

Lång dag på praktiken idag..men sen är det full fart som gäller för att skriva klart alla uppgifterna som ska göras! Nästa vecka blir det en tur in till universitetet för att redovisa en av dom!
Jag ska njuta den sista tiden av praktiken..är helt underbart att få dessa tillfällen och ett avbrott från skolan. Men jag längtar tillbaka lite, just för att jag vill att den här terminen ska springa på..för då är det bara 5 terminer kvar :) Gäller att vara positiv!

Kommer bli ett bra avslut på denna dag då vi har Onsdagsfikat hos oss ikväll..vilket innebär att jag kan vara med även fast jag slutar sent..så glad för det..känns som om man aldrig får tillfälle att träffas annars!
Men först ska jag ladda för en heldag med barnen :)

På Återseende..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback