Förkyld och eländig..

..men på bra humör ändå :)
Dagen har hittills bestått av praktik, lite plock här hemma och lite skrivande och fixande på uppgiften som ska redovisas på universitetet på Onsda! Varit ganska effektiv ändå måste jag säga även fast snoret rinner som själva niagarafallet i näsan på mig! Får väl vara glad att jag klarat mig från förkylningen så länge ändå antar jag!!

Avbokade just mitt pass på friskis..Skivstång, favoritpasset, förutom skivstång kondition förstås! Det sved när jag var tvungen att avboka..men kanske dumt at gå iväg när man är förkyld!?
Jag får se hur jag mår imorrn och se om jag kanske kan dra mig iväg då istället..
Känns skönt att va igång med träningen igen..känns inte som om nånting fattas då :)

Nu ska jag dra på mig jackan och ta en promenad bort till min bror och Emmi, och sen åker vi mot Linde..

På Återseende..

C♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vill du att jag ska träna för dig i några dagar nu när du är sjuk?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback