Fredag Friday Freitag

Så var helgen här och ännu en vecka har gått..
Jag har legat hemma sjuk de senaste 2 nästan 3 dagarna..Pust!
Men nu känner jag mig bra igen :)
Visst är jag trött och seg..men det kommer ge sig det också!
Fredag som sagt, solen skiner och den värmer..jag älskar solen! Längtar så mycke tills snön försvinner så att det blir vår nån gång! Underbart! Längtar efter de där vårkänslorna..

Har haft ett litet dilemma här i någon timme nu och diskuterat med mig själv i någon timme..Jag är nämligen JÄTTESUGEN på att köpa en Babyliss iCurl..Men jag vet inte alls hur jag ska göra, om jag ska köpa den NU eller om jag ska VÄNTA..Jag har haft den i mina tankar sen den kom ut..men vet inte hur det blir!
Jag funderar på om jag ska ta mig en titt på den när jag tar en sväng på stan!
Karlsson påstår att hon känner mig väldigt väl, Vi får väl se hur det blir! :)

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback