Härlig dag

Var såååå trött imorse när jag vaknade och tänkte att jag måste ha ställt klockan fel..men icke..den hade redan snoozat om en gång av sig självt, trött tjej!!
Masade mig upp och gjorde mig klar för jobb. Det är juh alldeles underbart att jobba med barn ska jag säga..dom får allt vad trötthet innebär att försvinna..iaf idag :)
Dagen gick iaf jättefort och innan jag visste ordet av så var det dags att gå hem..
Kom hem, åt och sen iväg igen för en promenad ut mot Naturens Hus med Johan..var så skönt..och fint med solen som höll på att gå ner!
Passade på att göra en snöängel längs vägen :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en kväll framför tv:n, DH premiär ikväll :)

C♥




Kommentarer
Postat av: alexandra

GICK DU FÖRBI HEMMA HOS MIG UTAN O SÄGA HEJ???????? DET ÄR JU SKANDAL!!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback