Keep on walking

Precis hemkommen från en promenad, det var skönt att få röra lite på sig..även fast det kanske inte går att jämföra med det skivstångpasset som jag hade laddat för! Men nu känns det som om jag kan ta mig en dusch och sjunka ner i soffan med gott samvete.. Alexandra Andersson, på Torsdag räknar jag med att vara back on track för att träna igen, så nu kan du sluta slita för två :)

Idag är det veckans första tv kväll, Dating in the Dark och Desperate Housewives står på schemat!
Men först en kopp te och ett samtal med Fröken nere i Göteborg!

C♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ojoj, det va skönt o höra, igår körde vi spinning och då må jag säga att jag körde för två...

Postat av: Sara

Saknar Cypern, bruna kroppar,värme, goda drinkar.. och er mina favoriter :)

2010-03-26 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback