Klara Färdiga..

...Gå!
Och så var den nya veckan igång och snart är Måndagen över!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, tiden går sååå fort!
Jag tyckte nyss jag började en ny termin..nu har det snart gått halva. Det känns som om jag började min praktik idag..jag har 2 veckor kvar! Helt galet och jag slutar aldrig förvånas över tidens förmåga att springa iväg!
Men visst är det härligt att gå mot ljusare och varmare tider..hoppas bara att tiden inte springer på lika fort då :)

Avslutade min Måndag med ett skivstångpass då jag fick träna dubbelt upp eftersom en viss Fröken Andersson låg hemma i soffan, vad gör man inte när man blir tillfrågad om man kan träna för andra också. Det var kämpigt men jag klarade det :) Och det blev bara bättre utav att instruktören var helt galen och skrek på oss :) Peppad blev jag och det var en glad med trött Caroline som gick därifrån!

Nu laddar jag för Tisdag som består av en kort dag av praktik, lite plugg och träning..Sen önskar jag mig lite sol på det och dagen är gjord :)

Hur ser min sommar ut måntro!? HJÄLP!

C♥


Kommentarer
Postat av: Andersson

Hahaha! Känns skönt o veta att du tränade för mig sjuklingen Andersson också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback