Söndag, Snö och Snorig

Men vad är detta?
När jag vaknade imorse och kollade ut så snöar det, och det snöar inte lite heller, dom är stora som dasslock..buhu! Igår infann sig vårkänslorna hos mig..men idag är dom som bortblåsta!
Fick ett sms av Karlsson där hon delar min frustration:
Fy fan vad snö!
Spysnö!
Fi Fan alltså!

Jag kunde väl inte säga det bättre sjäv!
Bara att bita ihop och hoppas på att ingenting lägger sig kvar!
Nu kan väl våren få komma va?

Söndag..Slappardagen varje vecka! Iaf idag..jag orkar nog inte göra några större utsvävningar idag! Men det kan vara skönt det också!
En förkylning ligger i min kropp och irriterar mig också..hoppas att det inte blir värre så jag håller mig på benen sista veckan av praktiken!!

På Återseende!!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback