Tvätta med sällskap

Kort dag på praktiken..
Kom hem och sprang lika fort iväg igen till tvättstugan, tänkte jag skulle ringa Karlsson och höra vad hon hade för sig! Detta resulterade i att vi pratade i 1timme och 40minuter..om lite allt möjligt kan man säga :)
Men oj så roligt det blev att tvätta då :)

Regnet har öst ner hela dagen, men inte gör det mig nånting..Jag välkomnar regn mer än snö :)
Ungarna fullkomligt älskar att hoppa i alla vattenpölar som finns..och jag förstår dom! Kommer själv ihåg hur det var när det regnade och det fanns stora vattenpölar överallt, Jag hoppade mer än gärna :)

Imorrn blir det en tur tillbaka till universitetet, känns konstigt, för att redovisa en uppgift! Kort dag där också och sen ska jag hinna uträtta lite ärenden och sen vidare hem för att baka för att sen åka vidare till Bettan på Onsdagsfika, dags att börja ladda för onsdagen känner jag!

Men först en tur iväg till tvättstugan igen!

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback