Underbar dag

Säga vad man vill om Torsdagar men det är väl inga dagar som jag har som favorit direkt..brukar vara sådär halvsega..men idag har jag haft en underbar dag!! Näst sista dagen på praktiken..känns väldigt tråkigt, men däremot så blev jag väldigt glad när jag blev avtackad och fick en lite present som tack för dessa veckor :) Blev så glad. Och inte nog med det, jag fick massa massa beröm för mitt arbete och hur jag jobbat de senaste veckorna! Ja, det är ett underbart jobb som jag kommer att ha om ett par år..men det är så kul att få bekräftat att man är duktig och jobba. Men det är vemodigt att lämna ett ställe som man trivs på..men bara att ladda för sista dagen!

Igår drog jag igång och påskpyssla här hemma, Kalle åkte fram :) Min fina tupp som jag gillar så mycke! Lite påskris och tulpaner shoppade jag loss på stan också! Lite påsk känsla känner jag att man behöver!
Påskriset kommer vara sååå fint i alldeles lagom tid till påsk!

Lite nyöppnande av affärer på stan idag och tjejkväll på H&M mellan sju och nio. Tror bestämt att jag ska ta mig en sväng upp på stan nu för att ta mig en titt!!

På Återseende..

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback