Tid?

Tiden räcker inte till känns det som..
Jag flänger fram och tillbaka på den där cykeln dag ut och dag in. Nu ska iofs tilläggas att jag älskar min cykel och mitt cyklande :) MEN kan inte dygnen få lite mer timmar så man hinner med allt? Eller kallas det dålig planering? Hmm, tåls att tänka på!

Nu har jag iaf slagit ner min rumpa här på Öster efter en dag som bestått av cyklande, heldag i skolan, mer cyklande, träning och ännu mer cyklande :)
Jag har tagit helg och det är sååå skönt!
Imorrn ska jag njuta av ledigt och fixa lite småsaker inför den stundande resan ner till Göteborg på Lörda :) Japp, på Lörda bär det av till Göteborg med mina fiiina flickor för att gratulera våran underbara Sara ♥
Detta är en helg jag ser fram emot och ska njuta av..

Nu blir det popcorn och film!

C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback