Saturday

Underbara Lördag!
Gick och la mig ganska tidigt igår..utmattad! Vaknade tidigt idag..men ganska så trött! Den här veckan har tagit musten ur mig..men igår skrevs tentan så nu kan jag njuta riktigt ordentligt av den här helgen!! Inget pluggande alls denna helg då vi har Vfu i fem veckor  med start på Måndag!

Imorrn åker Johan till Eskilstuna och sen vidare till Kanarieöarna..Jag vill också komma iväg till varmare breddgrader och ladda batterierna..vore helt underbart!! Men det får vänta tills man har tiden och pengarna..
Jag får vara hemma och ladda för Vfu:n istället :)

Strålande väder idag och jag har inget speciellt inplanerat, känns riktigt skönt!
Ska ta dagen som den kommer och njuuuta fullt ut!!


På Återseende..

C♥

Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback