Fredag och ledig

Sista dagen igår i skolan för den här veckan och nu börjar jag inte förns på Onsdag igen så jag går här hemma och njuter av ledighet :)
Hade tjejerna här på "Onsdagsfika" igår även fast det var Torsdag! Kollade på gamla bilder och skrattade och tänkte tillbaka på tiden som var då..Ja det fanns mycket att skratta åt!
Efter att de åkt hemåt igår började ögonlocken känna sig tunga och gäspningarna avlöste varandra så jag gick och la mig strax före tio och slocknade direkt! Trött efter gårdagen och duggan som var i skolan! Men jag klarade det fint och kan nu njuta av helgen!
Uppe med tuppen imorse och tänkte att det inte var någon idé att ligga och dra sig..mysigt att tassa runt på morgonen sådär utan att stressa! Nu har jag bäddat ner mig i sängen under täcket med datorn på magen och funderar på om jag ska ta och kolla på gårdagens avsnitt av Idol :)
Bra start på dagen!

Ikväll väntas det festligheter :)

Hoppas ni får en bra helg!

C♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Detsamma! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback