Mitt i veckan

Onsdag och mitt i skolveckan! Snart helg, vilket jag tycker ska bli underbart!!
Just nu har jag kommit in i en väldigt dålig dygnsrytm..sena kvällar och en trött fröken Andersson på mornarna! Jag märker direkt när jag får dåligt med sömn..Nu ska det bättras på med start ikväll var det tänkt!
Hemma hos J i väntan på att få åka till skolan och gå på föreläsning..har inte fått ett dugg vettigt gjort nu på morgonen, ibland kan det vara skönt men det kryper i kroppen på mig och den där känslan av att man nog egentligen borde ha pluggat smyger sig sakta inpå!
Men imorgon är det Torsdag, ledig från skolan men inte från plugg! Blir en heldag med Gävert i ett försök att bena ut allt till den kommande tentan!
Hör på den här: Tenta om snart 2 veckor och jag har redan tentaångest! Bra jobbat Andersson!!
När den här tentan är över så väntar 5 veckors Vfu, kanske kan slappna av lite mer då!?
Bara att bita ihop och jobba på så ska nog det här gå vägen :)
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback