Regn

Torsdag.. Och regn! Jag tycker det är mysigt.. Har fixat lite grejer här på morgonen och tänkte snart ta på mig regnkläderna och cykla iväg för att handla :) Så länge man är klädd för att vara ute så gör det inget att det regnar och tänk vad mysigt det är att lägga sig i sängen på kvällen och lyssna på regnet som smattrar på rutan!? Jo, jag gillar regn i dom situationerna :) Idag är jag visst ledig från skolan.. Hade helt ställt in mig på en dag i skolan idag, men inte då! Igår fick jag berättat för mig att vi är lediga. Bra koll jag har ibland! Så idag blir det lite plugg, fixa här hemma och packa väskan för den stundande resan ner till Ullared som äger rum i helgen. Men först ett bilstopp och en övernattning hos vår underbara Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback