Söndag

Så har veckan snart nått sitt slut och en ny vecka ska snart ta fart. Men ledigheten är inte över för det! Nej jag har 2 lediga dagar till att njuta av..ser fram emot den här veckan i skolan som bara är 3 dagar, slutar tidigt på Fredag och då börjar vår resa ner till Ullared :) Helt underbart!!
Att shoppa i Ullared kan en del se som jobbigt och dom förstår inte riktigt tjusningen med att åka ner dit..men samtidigt som man får en liten semester och kommer hemifrån så får man ju shoppa ihop med goda vänner, jag tycker nog inte att det kan bli så mycket bättre!!

Planerandet för min nya bostad är i full gång, snurrar runt i huvet på mig när jag tänker på alla grejer jag har och att jag borde rensa ur en hel del. Men vart ska jag börja? Blir ju ingen flytt förns i December..men lika bra att börja planera nu så att man är färdig med allt tills dess :)
Kommer bli såååå bra!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta njuta av min långhelg!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback