Vår, sol och magsjuka

Ja men visst, våren är här och solen skiner och igår drabbades jag av magsjuka! Va fan!
Känns ju sådär måste jag säga. Fick panik över att jag skulle missa så mycket i skolan men det räddade min underbara vän Gävert upp ganska snabbt. Hon spelade in föreläsningen och höll mig uppdaterad om vad de gjort och vad jag behöver göra! En stor påskpuss till henne :)

Idag är jag lite piggare men det går inte på högvarv här inte. Nej istället landade jag med datorn i sängen och ska så småningom försöka få lite plugg gjort. Blir jag och ligga efter så kommer jag få ett par mindre roliga veckor framför mig!
Ser fram emot helgen, då det ska firas påsk och min födelsedag :)
Födelsedagsfirandet blir i Kungsör med hela tjocka släkten! Ska bli så skoj!

Nu måste jag bege mig och försöka få något gjort! Puuh!

På Återseende!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback