Sista lediga dagen..

..innan skolan drar igång! Javisst, nu är sommalovet slut och även mina två lediga veckor. Imorgon drar skolan igång igen och två terminers plugg väntar innan nästa sommar är här igen! Just nu känns det lite tungt. Tyngre än vid andra terminstarter..men det kanske är för att man haft en sån fantastisk sommar och en bra ledighet!? Helst av allt skulle jag vilja tillbaka till jobbet för jag saknar barnen och personalen. Men bara att bita ihop så kommer jag stå där en dag och vara färdig med skolan. Allt blir bättre när man får komma in i det...

Vad ska jag hitta på idag då?
Hmm..funderar på att skruva ihop vårat nya soffbord som vi köpte på ikea i Fredags, kanske åka ut till skopunkten och kolla på de där kängorna jag vill ha!?
Väntar samtal från fröken Cederström också..så jag kanske åker och hälsar på dom en sväng :)
Hur som helst så måste jag göra nånting bra av den här dagen för imorgon skruvas tempot upp igen!!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback