En perfekt dag

Igår hade jag en perfekt dag. Fick i förrgår veta att jag klarade tentan i matte och har sen dess känt mig så avslappnad :) Jag kan njuta av ledigheten på riktigt nu :)
Började gårdagen med att hämta ut tentan, så nu har jag den i tryggt förvar här hemma, fortsatte sedan dagen vidare till hudateljen där jag fick benen vaxade, UNDERBART! Gick sen hem för att äta lunch tillsammans med Johan och sen kom Toias förbi på en kopp kaffe.
Hade även bokat in färgning och klippning på unikt och jag blev så nöjd med resultatet :) Avslutade sen dagen hemma hos Alexandra och Daniel med en god middag följt av en smaskig efterrätt :) En perfekt dag enligt mig!!

Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om så nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe framför datorn :) Det är en sån skön och underbar känsla jag har i kroppen nu. Att stressen har lagt sig betyder mycket.
Idag kavlar vi upp ärmarna och drar igång vårt julfirande md start i Eskilstuna men först en god frukost här hemma och julklappsbyte med Johan :)

God Jul allesammans!



image description







image description





C♥


Kommentarer
Postat av: angelica

Finaste! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback