snart helg...

Torsdag och snart helg. Ska bli sååå skönt! Har varit en tung vecka och klumpen i magen har inte försvunnit :( kan inte bara den där sablans mattetentan vara här snart!? Den hänger över mig som ett åskmoln. Puuh! 
Imorse försov jag mig, skulle vara i skolan kvart över åtta och jag vaknade fem i åtta. Mindre kul med ett sånt uppvaknande. Men var i skolan strax före nio så jag hann vara med litegrann på matteövningarna.
Efter skolan åkte jag och Gävert till marieberg och shoppade lite smått och gott :) Känner verkligen att jag måste börja bryta av vardagen mer med roliga saker, hur ska man annars orka? Fullt upp med skolan över jul också. Ingen vila, ingen ro.
I Januari har jag ett år kvar i skolan..längtar till Januari 2013 kan jag tillägga!

Nu ska jag göra klart det sista här hemma och sen åka iväg och träna med Alexandra!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback