Alla hjärtans dag

En helt vanlig dag fast det är alla ♥ dag!
Kommer ihåg när jag gick på lågstadiet och man ritade hjärtan som man sedan gav bort till den man tyckte om, en väldig hysteri och spännande minns jag att det var :)
Idag är det kanske inte lika spännande med en dag som denna men jag är så tacksam för all den kärlek mina vänner och min familj ger mig, det är jag varje dag!

Men trots att det är alla hjärtans dag så fortsätter dagarna precis som vanligt och för mig innebär det plugg, så dags att återgå till det..puuh!

På Återseende!

C♥





Kommentarer
Postat av: angelica

I love you!

Postat av: Jual Rumah di Jakarta

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Grosir Baju Murah

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Laptop

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback