Ikväll börjar det...

Ja nu tyckte jag det var dags att skriva ett inlägg...Förstår egentligen inte varför jag tappat bloggandet men nu gör jag ett försök igen, kan inte lova att jag forstätter min uppdatering men ska försöka komma igång lite mer iaf :)

Pluggar för fullt nu när en ny kurs har tagit fart, specialpedagogik. Väldigt intressant måste jag säga men mycket att läsa! Men det rullar på..Kan ju inte sticka under stolen med att jag saknar Natur&Skapande väldigt mycket men om jag vill bli klar med utbildningen nån gång så gäller det att blicka framåt :)
Jag är inne på min 4:e termin nu och mitt andra år..helt sjukt vad fort det går..snart står jag där med en utbildning i ryggsäcken och kan ge mig ut i arbetslivet! SPÄNNANDE!!

Okej, Hörni! Det är Lördag..och ikväll kl 20.00 går startskottet för MELODIFESTIVALEN! Som jag längtat..ett av årets höjdpunkter..kommer från och med nu sitta spikad framför tv:n varje Lördag :) Gäller ju att vara med ordentligt nu eftersom jag och Johanna beger oss till Stockholm, Globen och FINAL den 12:e Mars! Längtar som bara den..men fram tills dess ska jag nog kunna skaffa mig en och annan favorit! Bra startfält i år!

Nu ska jag ta mig ut på en promenad för att rensa huvudet liteoch sen hem och plugga lite.

 Jag laddar för kvällen genom att läsa den här :)




C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback