Ny vecka, nya tag

Måndag..dagen började i skolan!
Två föreläsningar stod på schemat...puuh tänkte jag, visste att ett trött huvud väntade efter denna dag. Första föreläsning var superbra. Mycket bra som man inte tänkt på tidigare och som man kommer ha användning för livet ut! Den andra föreläsningen kan jag inte göra annat än tummen ner för..Gävert påminner mig om att vi haft en föreläsning med honom förut, bra minne tänkte jag men hon hade så rätt. Känns som om föreläsningen gick i repris..näst intill likadan med den föreläsningen vi hade med honom första terminen..suck, suck, dubbelsuck!
Men men...vi härdade ut fast andra började rulla ut från föreläsningen innan den var slut!

Väl hemma så fixade jag inför morgondagens seminarium, lite plugg på det och sen iväg för ett pass på friskis, indoor walking stod på schemat..sååå skönt!! Efter en dusch och lite mat så tänker jag nu sjunka ner i sängen och kolla på reprisen av klass 9A och sen släcka lampan och sova...
Ladda om och invänta Tisdag!!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback