Söndag

Söndag igen..tröttare än tröttast när jag slog upp mina ögon imorse! Känner mig inte speciellt utvilad efter den här veckan som har bestått av plugg. Men nu är iaf uppsatsen klar..har lite småfix kvar som jag tänkte fixa med idag och sen får vi se om jag känner mig helt nöjd eller om jag ändrar nånting mer...
Första delkursen i specialpedagogik avslutas på Fredag och sen tar en ny fart...det går så himla fort..
Den här veckan har jag inte haft så mycket till motivation till att plugga överhuvudtaget...inte varit sugen på att göra nånting..Tycker det är en konstig känsla då jag brukar ha koll på läget och plugga på ganska bra! Jaja, sånna veckor ska man väl också ha antar jag...

Nu ska jag äta frukost och sen plugga vidare!
Hoppas ni får en skön Söndag i solen :)

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback