Åh, vilken härlig dag

Onsdag och mitt i veckan! Vaknade tidigt idag..innan klockan ringde! Helt underbart att vakna utvilad och pigg..ganska många dagar sen jag hade den känslan. Och till råga på allt så gjorde solen allt för att sippra in mellan persiennerna :)
Jag är på toppenbra humör idag!

Idag väntar plugg hela dagen lång, en promenad upp på stan där i mellan för att uträtta lite ärenden och sen vidare på fika hos Jeanna ikväll!!

Längtar till helgen som är fylld med umgänge med vänner och familj och ett besök till globen :D Har bestämt mig för att lägga pluggandet åt sidan den här helgen och unna mig ledigt!
En klok vän sa: "Man får lära sig o ta ledigt ibland bara..Man behöver för o orka, annars har man ingen nytta av varken utbildning eller träning".
Jag gör som hon säger och tar ledigt i helgen :)

Nu måste jag sätta fart med dagen!
På Återseende!

C♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback