Äntligen Fredag

Äntligen är det Fredag och snart är helgen här..Börjar dagen med ett seminarie i skolan och sen tar jag helg! Så skönt ska det bli..lägger allt som har med skolan att göra åt sidan och sen drar jag, Johanna och Anki ner mot Göteborg för att hälsa på Sara över helgen! Ska bli så skönt att komma hemifrån och förhoppningsvis komma hem med lite ny energi :)
Solen skiner och himlen är blå, vägarna är torra och fina! Det är VÅR! Vet inte om man vågar hoppas på för mycket, snart kanske det brakar loss med ett snöfall till!? Men jag njuter än så länge iaf :)

Tiden går så otroligt fort..det är halvtid i mina studier nu..helt sjukt..Jag har snart pluggat klart 4 terminer och sen är det bara 3 kvar..vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen..Men fort går det!

Nej nu ska jag göra lite frukost och sen göra mig klar för en tur upp till universitetet!

På Återseende
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback