En heldag inne..

Inte varit utanför dörren på hela dagen..eller jo en liten sväng, när jag skulle flytta bilen men det räknas inte! Och ja, för er som inte vet så har vi köpt bil, LOVELY!! Det är en riktig frihet..och jag har saknat bil! Bara en sån sak som att åka och storhandla underlättade avsevärt nu :)

Men annars har jag bara suttit i soffan och pluggat..är det inte knepigt vad en dag gått fort? Och ångesten kryper på när man inte har gjort nånting förutom att plugga! Men nu har jag tagit en välbehövlig paus och inväntar min kusin Josefine som kommer alldeles strax och ska hålla i ett MaryKay party här!!
Ska bli väldigt trevligt och en anledning till att få fika också :)

Nu ska jag fixa vidare här hemma...

På Återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback