Grävmaskiner är inte min grej!

Nej nu får det snart vara slut på detta eviga grävande ute på vår gata!
De börjar varje morgon klockan 7..puuh! Jag får ibland förflytta mig från soffan till köket för att plugga på grund av allt skrapande i backen..och till råga på allt så grävde dom av en kabel här om dagen så att elen försvann. GAAAH!
Det är ju deras jobb, jag vet, men nu börjar jag tröttna! Imorrn jobbar jag och behöver bilen..ser det ut som det gjorde imorse så kommer jag inte komma någonstans med bilen!

Det kan vara så att jag vaknade på fel sida imorse men grävmaskiner är inte min grej!

C♥




Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja jäklar vad dom gräver!! Åkte förbi där idag och det var inget litet hål du :)

2011-04-05 @ 16:46:24
Postat av: Clara

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback