Lördag och på stråååålande humör

Gud vilket härligt väder det är ute...Jag har inte lyckats tagit mig utanför dörren än men bara att solen tittar in genom alla fönster gör mig på strålande humör :)

Klev upp imorse och började plugga..nu är den biten klar för idag och jag kan njuta av min Lördag precis som man ska :) inväntar Pappa,Eva och Gustaf...ska ta en sväng ut till Marieberg innan vi beger oss till Tobias och Emmi för födelsedagfirande!!

Ikväll blir det melodifestivalen för hela slanten med min bästa melodifestivalfantast JC ♥

Nedräkning till Globen har börjat...
C♥

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja det är underbart väder idag :) Man kan inte mer än njuta!!

Hoppas du får en toppen lördag <3

2011-03-05 @ 12:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback