Melodifestivalen 2011

Ja, vad ska man säga? Att sitta i Globen på melodifestivalen när det är direktsändning, det är en upplevelse!
Skillnad på vissa låtar när man sett dom hemma på tv:n och sen får höra dem live! Trycket och engagemanget från alla där inne som tjoar,applåderar och viftar med olika grejer! Jag var alldeles lyrisk..fick rysningar om vartannat och torrare än torrast i halsen när jag gick därifrån av allt skrikande!
Vilken stämning, MÅSTE upplevas igen :)

Jag och Johanna hade platser på bakre parkett och detta innebar ett deltagande genom att vifta med olika saker under kvällens gång. När swingfly sjöng satt vi där med våra flaggor, till Brolle bidrog vi med lite guld och när Nicke Borg sjöng så var den en liten lysande grej som gällde. Ska tillläggas att Johanna fyrade av sin innan melodifestivalen ens startat. Men annars satt vi och viftade med den där stackars ballongen hela kvällen. Ja, taggade var vi!

En kväll som jag kommer leva väldigt länge på!!
Nästa gång satsar vi på främre parkett och lite utklädnad :)









C♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt =)

Postat av: angelica

nöjda

2011-03-17 @ 10:24:45
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: xiaoxin

Härligt =)

Postat av: Nina

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 16:21:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback