Saaaaturday

Vaknade innan Johans klocka ringde imorse, jag hade inte ställt nån klocka! Det är ju ledig Lördag så jag planerade att bli väckt av J innan han åkte..men jag vaknade tiiiidigt och utvilad! Helt underbart!

Blir lite plugg nu på förmiddan så man slipper läsa för brinnande liv på Måndag..Blir kanske lite träning på det också men sen då? Har planer på att åka till Kungsör..men jag har inte bestämt mig än! Hmm..kan tycka det är härligt med en nästan helt oplanerad dag..njuter av leeedigt!

Jobbade min första dag här i Örebro igår, gick som en dans och de vill mer än gärna ha tillbaka mig :) Känns så kul att höra sånt och att bli så uppskattad! Jag har vält helt rätt yrke, underbara känsla!!

Nej hur vore det om jag skulle ta tag i det där pluggandet så kan jag göra något roligare av dagen sen!

På Återseende!
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback