Segaste veckan

Det är Torsdag, jag vet! Fredag imorrn och snart helg...
Men det känns som om den här veckan har varit den segaste någonsin! Jag vill bara att det ska bli helg och leeedigt!
Har pluggdag inne idag, likabra det när vädret är som det är! Höst på ingång!?

Kan inte låta bli att tänka på Lördag..Globen och final i melodifestivalen! Kommer ihåg när jag satt där för 2 år sedan på genrepet och nästa flög av stolen när Malena Ernman framförde La Voix, då fick jag rysningar! Tänk, i år sitter jag där på finalen! Jag kommer vara peppad, var så säker :)
Det vore en dröm att någon gång åka på Eurovision. Kanske får bli nästa steg, vem vet!?

Nej, pausen är över och jag ska fortsätta plugga!

C♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback