Torsdag och trött

Imorse när klockan ringde trodde jag inte att det var sant.."Varför ringer den nu?"
Men det var bara att masa sig upp och iväg till skolan. Seminarie, föreläsning+film stod på schemat! Helt okej dag..men jobbigt när man är sådär trött så man gäspar käkarna ur led!

Fck ett sms från vikariepolen idag om jobb..Jippie tänkte jag, i början av månaden och allt och jag kan äntligen jobba. Ringde 5 minuter senare och jobbet var borta..buuhuu, jag behöver verkligen pengar! Utgifterna rullar in men inte inkomsterna.. Hoppas att dom hör av sig snart igen!

J föreslog middag ute ikväll..kan bli trevligt om jag inte hinner somna innan dess! Men va tusan..man kanske skulle ta och lägga sig och läsa lite och sen somna en snabbis så man kan göra nått roligt!
Inte så givande blogginlägg det här kan jag känna..ganska bitter tjej det här :) Men ibland måste det få vara så också!?Imorrn är jag på topp igen, det vet jag. Det är ju äntligen FREDAG imorrn :)

Nu ska jag ta och läsa lite och sen får vi se vart det bär av..

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback