Effektiv dag

Idag har jag varit effektiv när det gäller pluggandet..Klockan är bara två än så länge och jag har några sidor kvar att läsa innan jag ger mig för dagen! Planerar att ta helg runt halv fyra och sen vara ledig till Söndag morgon, då drar plugget igång igen! Men man måste få njuta lite av helgen. Det är ett måste för att orka!

I morgon planerar jag att hänga på låset till Gina och shoppa loss. Jag planerar att löpa amok i butiken! Hoppas att jag hittar det jag är ute efter. Sån härlig känsla att kunna shoppa det man behöver utan att behöva tänka på pengarna. Det är lyx när man är student! Så tack alla underbara för presentkorten på Gina, det kommer användas väl ♥

Måste bege mig till pluggbubblan igen för att läsa klart de sista sidorna. Senare beger jag mig mot Linde för att hälsa på Thilde och Therese..och Mario om han är hemma :)
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback