Halvlek och sidbyte

Hujedamej..Den här veckan är det uppsatsvecka! Inte att leka med. Jag bävar redan för C-uppsatsen som ska skrivas sista terminen. Puuh! Men en sak i taget! Uppsatsvecka som sagt och jag och Gävert drog igång igår och skrev..började seeegt och kom hem igår eftermiddag med en bultande huvud och rödspränga ögon. INTE pigg!! Fortsatte idag och idag hade vi mera flyt..Imorgon forstätter det och då avslutar vi med diskussionen! Sen är det bara en framsida, referenslista och lite småfix kvar och sen kan vi äntligen lämna in den! Vi räknar med att vara klara imorgon eftermiddag! Att skriva uppsats kan vara klurigt, knepigt och fruktansvärt segt ibland men jag måste ändå säga att jag och Gävvan kompletterar varandra bra när det gäller det där! Bara att bita ihop och köra på!! Snart SOMMARLOV!!

Inväntar Therese för en sväng till Marieberg och sen blir det fika med tjejerna! Bra avslut på dagen!

På återseende!
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback