Ingen vila ingen ro

Startade dagen på universitetet. Redovisning stod på schemat! Och den gick jättebra, känns alltid lika skönt när man kan bocka av en sak och lägga det åt sidan. Men ingen vila ingen ro för det..nu är det bara att sätta fart med nästa så jag tar inte helg än på ett par timmar! Snart bara en vecka kvar i skolan..känns fantastiskt skönt måste jag säga! Tänk att komma hem från jobbet och ha hela kvällen till att göra massa andra saker!? UNDERBAR känsla!
Visst är det skönt ibland att ha dagar då man kan plugga hemma men det går ju i ett, precis hela tiden!

Nu längtar jag efter sommarlov som förhoppningsvis är fyllt med jobb och det bästa av allt: Jag kan läsa vilken bok jag vill utan att ha dåligt samvete för det! Vardagslyx!

Nej nu ropar boken på mig, bäst att sätta igång så att man kan få njuta av helgen sen!
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback