Lite bilder från helgen

Ni vet att jag tidigare skrev om "Projekt Balkong" och var ute efter konstgräs till balkongen..Vi hittade det på Bauhaus med dränering och allt :) I Lördags bestämde vi oss för att fixa i ordning på balkongen trots att dom inte asfalterat vägen än. Tänkte jag skulle visa er hur det blev!

Före                                                        Efter
    



Nu känns det mycket bättre att sitta på balkongen! Avnjöt hela dagen där idag i solen samtidigt som jag pluggade. Två flugor i en smäll! Effektivt!


I Söndags blev det en heldag ute. Jag, Johan, Johanna och Jonny hade planerat in minigolf vid Gustavsvik :)










Och här kan ni se resultatet! Jag och Johanna teamade ihop oss mot Jonny och Johan! Kändes skönt med en seger mot grabbarna :)




Sen åkte vi till Hästhagen och njöt av solen :)



Det har varit en riktigt bra helg!
Hoppas på att vädret håller i sig så man kan fortsätta njuta i veckan!

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback