Ny vecka och huvudvärk

Måndag och ny vecka! Huvudet var så tungt imorse när jag gick upp! Tror det är helgen bravader som gjort sig påmind..I Fredags var jag med mamma och min moster på LarzKristerz i Fellingsbro! Kom hem kl 3 och somnade gott efter det..I Lördags tog jag sovmorgon för att orka med kvällen fest som väntade! Fixade och grejade hela dagen inför kvällens färgfest som blev jättelyckad :)
Men det var inte så konstigt att jag vaknade dundertrött imorse efter en helg som denna. Men en väldigt rolig helg ska tilläggas :)

Den här veckan är det hårdplugg som gäller..men har knappt orkat öppna böckerna idag..Puuh! Har haft en lurig huvudvärk hela dagen som inte vill ge sig och motivationen sprang iväg snabbare än jag hann blinka! Imorgon är det innedag hela dagen och näsan i böckerna som gäller! En månad kvar i skolan och nu gäller det att öka tempot!

Ska ta mig en dusch nu så jag vaknar till. Kanske försöka plugga lite efter det? Annars blir det en kväll framför tv:n!


På Återseende!
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback