Pluggbubbla

Började dagen med en sväng på stan tillsammans med Gävert! Hon skulle köpa ett skydd till sin telefon, jag skulle kolla på bikini på H&M. Det blev ingen bikini för min del..men köpte ett linne som efter diverse rabatter blev att kosta mig 8kr! Det kallar jag fynd :)
Kom hem och åt lite lunch och sen var det tänkt att jag skulle plugga..fått liiiite gjort men inte alls så mycket som jag tänkt! Då är ju frågan varför jag sitter här!? MOTIVATIONEN! Vart är den? Plus att huvudet är överfullt med andra tankar!

Nej nu MÅSTE jag kliva in i min lilla pluggbubbla igen så jag kan spricka hål på den lagom till helgen :)

Förresten, jag blev faster igår till världens sötaste Kerstin♥

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback