Sommar...sommar..SOMMARLOV!!

Ännu en termin till ända!
Vad hände? Hur kunde det gå så fort? Ja nu är iaf opponeringen klar och terminen är över. Arbetet är inskickat och nu finns det ingen återvändo!
Blir skönt sen när betyget är klart..då kan man slappna av ännu mer. Förhoppningsvis är det ingenting som vi behöver göra om :)

Ingen vila, ingen ro..Imorrn drar jobbveckan igång..Men jag är så glad att det tog fart direkt! Lika bra att köra på..lite klämdagar som gör att man hinner med att andas där i mellan också :)
Men sen rullar det på med jobb..hoppas på mer så sommaren känns säker! Det där med att gå och oroa mig är inte riktigt min grej!

Nej, här kan jag inte sitta! Funderar på att ge mig ut i solen på en promenad eller cykeltur så att jag vaknar till lite!! Så får det bli..

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback