YES!

Igår var det dags för Idas möhippa! Började dagen med att röva bort henne från Linde till Örebro, dit tog hon sig på en motorcykel. Vidare till Stadsparken för lite champagnefrukost och sen var dagen igång. Det bjöds på uppträdande på våghustorget, lunch i parken, sumobrottning, singstar, middag på efesos och slutligen utgång på Ritz! Vilken fantastisk dag! :)

Samtidigt som vi var på Ritz så var Eurovision Song Contest i full gång. Hujedamej vad nervösa vi var :) Höll mig uppdaterad genom min kusin Mats som skickade meddelande så fort Sverige fick poäng! Och jag är inte förvånad, det krävdes en Eric Saade för att komma tillbaka till schlagervärlden :) Vad hade hänt om vi skickat manboy förra året? :)

Idag borde jag plugga! Men jag har ångrat mig liiite! Kommer få sota för det i veckan men ibland måste man få ha dagar då man bara kan vara! Så får det bli!

C♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det va en fin kväll och ni var så jäkla söta när sverige fick poäng :P Nästa eurovision föreslår jag att vi gör en favorit i repris och hänger. Fast hemma hos någon framför programmet med egna bedömningskost och grejer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback