Ziperall & Jumpsuit

Lördag har blivit Söndag och jag är fortfarande vaken! Jag är chockad själv att jag orkar hålla mig vaken så länge men det gäller att ta tillvara på den lediga tiden :)
Fick min efterlängtade födelsedagspresent av Johan här om dagen, min ziperall! Svenska motsvarigheten till One Piece men precis samma funktion, en kroppsstrumpa och en underbar sådan :D



Och sen kommer vi till det här med sommarkläder. En sak som jag jagade hela förra sommaren men som jag aldrig hittade var en passande jumpsuit. Men nu har jag hittat den. På GinaTricot. Den var superskön och jag är kär i den. Längtar till löningen på Onsdag för då kommer jag inhandla denna :) Vad tycker ni?





Min lediga Lördag har spenderats med mamma, Tobias, Emmi och älskade Kerstin♥ vi grillade och hade det mysigt. En helt perfekt Lördag enligt mig :)
Nu siktar jag mot Söndag som blir en pluggdag och sen mys med J när han kommer hem!!

C♥


Kommentarer
Postat av: Therese

i looove the jumpsuit. ska ta o hitta en paasande till mej också :)

Postat av: Angelica

Looking goood. :) Vill också ha en ny fin jumpsuit.

2011-05-24 @ 16:09:18
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Bettan

Åhh va snygg jumpsuiten var :) Mycket snyggare på!!!

2011-05-28 @ 11:51:37
Postat av: Lisan

hej!

undrar viken storlek det är på din zipperall ville bäställa en hem men vet inte riktigt vilken storlek jag ska ta...snälla svara!

ps. snygg va du i den :)

2011-09-08 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback