Det är mycket nu..

Uppsatsskrivande hela veckan lång..blev klar igår! Är nöjd med resultatet men känner ändå den där osäkerheten, varför ska det alltid vara så?
Imorrn är det iaf opponering och sen tar jag helg, ska bli sååå skönt!
Har varit hemma hela dagen och grejat. Bakat massor inför Lördag, tvättat, plockat och planerat. Tar en kaffe i soffan nu och sen är det på't igen.. Ska ta mig in i garderoben och försöka skapa nån ordning där. Orkar inte ha det se ut så där längre!

På Lördag kommer Johans släkt hit för att fira honom. Det blir smörgåstårta och gofika :)
På kvällen drar vi på 55-års fest hos Alexandra och Daniel :) ska bli så skoj! Söndag planerar jag en lugn dag hemma och ladda inför den nya kursen som drar igång, MATTE!! Jag börjar redan bli nervös.. Hoppas på att jag kommer bli omvänd och kommer ur den här kursen som ett mattesnille :)

Nej, kaffet är slut. Dags att ta tag i garderoben!

På Återseende!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback