Lördag innan första advent..

Första advent imorgon. Vad hände? Vart har hösten tagit vägen? Det har gått väldigt fort och i Torsdags var det exakt en månad kvar till julafton! Jag hinner inte riktigt med.. Det går riktigt fort som sagt!
Igår pyntade jag iaf här hemma, satte upp stjärnor och ställde fram adventsljusstaken! Idag har jag satt upp ljusslingan på balkongen :) mysig känsla!!
Längtar tills vi får ställa upp granen också! Inhandlade oss en plastgran idag. Första gången i mitt liv som jag har plastgran. Men vi kom fram till att det får bli så i år då det är lite smidigare än en riktig gran, speciellt när man bor som man bor! Det blir nog bra det också när man får fixa i ordning den lite :)

Imorrn tänder vi första ljuset.. Helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja tiden rinner iväg. :) Hoppas allt är bra med du! :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback