En regnig och blåsig Fredag

Gick upp tidigt imorse för att dra igång dagen. Kallt, blåsigt och regnigt ute så det är en perfekt dag för mig eftersom jag har pluggdag idag!
Försöker ta mig igenom böckerna som ska läsas och sen skriva en uppgift på det. Vore skönt att bli klar i tid så att man kanske kan njuta av helg sen!?
Intressant läsning iaf, vet ni hur betydande det kan vara med ett tidigt möte med texter och högläsning? Väldigt betydande! Det är mycket som får mig att tänka tillbaka på när jag själv var liten, högläsning var en av de sakerna jag gillade bäst. Den där stunden att bara få lyssna och titta på bilder var väldigt mysig!

Dags att återgå till pluggandet...




Kommentarer
Postat av: essay editors

Fick ett ryck och slängde alla blommor på balkongen när jag kom hem från skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback