Solokvist i två veckor

Japp, nu är jag solokvist i två veckor för Johan är på stipendieresen i England. Han åkte imorse, känns alltid tråkigt när han åker någonstans men samtidigt är det ju roligt för han att han fått den här resan. Det är han värd!
Så jag spenderar de här två veckorna med att försöka fylla dagarna med så mycket som möjligt. Borde väl egentligen inte vara några problem då vi har sjukt mycket att göra i skolan. Är det dålig planering av mig eller försöker dom pressa in så mycket dom bara kan på så kort tid som möjligt?
Nej jag tycker ändå jag planerar bra men ändå blir det stressigt i slutet. Har pluggat idag och har lite kvar men det lämnar jag tills imorgon tillsammans med en kopp kaffe i soffan.

Till helgen åker jag ner till Göteborg tillsammans med Johanna för att hälsa på Sara. Ska bli så skönt att komma iväg lite mitt i allt pluggande och regn :) Hoppas på att Göteborg bjuder på sol.
Har planerat in lite träning i veckan också med min fina Alexandra och det börjar redan idag..Dags att göra sig i ordning för ett Intervall/flex pass på friskis :)

På Återseende!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback