Påskhelgen

Jaha, så var påskhelgen snart över den också! Annandagen idag och jag står i startgroparna för att börja skriva på uppsatsen!! Motivationen lyser med sin frånvaro men jag måste komma igång idag!
Har varit ett par härliga lediga dagar. I fredags var vi i Kungsör, i Lördags hemma och igår blev det påskmat hos mamma och sen födelsedagsfirande för Sanna och Therese hos Therese och Mario! Johan och jag åkte hem igår både trötta och glada! Ett par bra lediga dagar har det varit som sagt!

Nej, nu kan jag inte undvika datorn och skrivandet nå mer. Dags att sätta igång! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ååh längtar tillbaka till deras fika! Gud så gott det var ;P

2012-04-10 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback