Sista dagen...

...på vfu:n är gjord och nu väntar några veckor på universitetet igen! Jag har haft det så bra och vill vara kvar samtidigt som jag vill tillbaka till skolan och bli klar där också!
Vi har haft planering på förmiddagen och gjort giraffer till alla 6-åringar som ska sluta på förskolan och börja skolan till hösten :) det där med pyssel är min grej och dessutom riktigt roligt :)

Fick ett smyckesträd av personalen som tack för de här veckorna och barnen hade ritat fina vårteckningar! Känns så kul att man blir uppskattad för det man gör! Kommer verkligen sakna alla!
Men nu är det tillbaka till allvaret och verkligheten så lika bra att dra igång på en gång. Har en avhandling kvar att ta mig igenom inför seminariet imorrn så det är lika bra att sätta igång! Ingen vila, ingen ro!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Va gulligt! Jag förstår verkligen att dom uppskattar det du gör, du är duktig! <3

2012-04-19 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback