Tid?

Söndag igen.. Jag hinner inte med!
Ny vecka tar snart fart, en kort vecka! Påsk nästa helg och sen väntar en skrivarvecka hemma, sen en vecka kvar på vfu:n och sen avslut på kursen! Vart tar tiden vägen?
Snart har jag bara en termin kvar på universitetet! När jag började hösten -09 trodde jag aldrig att det skulle gå så här fort. Då kändes 3,5 år som en evighet!

Men nu gäller det att njuta av nuet så mycket det bara går. Igår hade jag en bra Lördag. Började dagen med ett besök i Kungsör hos pappa och Eva. Sen fortsatte jag dagen här hemma med lite fix inför kvällen! Johanna, Therese och Sanna kom hit och vi hade en riktigt trevlig kväll tillsammans!
Idag ska jag bara ta det lugnt, njuta av dagen och ladda för en vecka med barnen!

På Återseende!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Du har varit så duktig!

Åh mys! Hoppas vi ses snart igen :D

2012-04-02 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback