Dagens föreläsning

Efter att man pluggat häcken av sig Söndag, Måndag, Tisdag och avverkat ett seminarium mellan åtta och tolv idag på förmiddan så kan jag meddela att man är ganska mör i huvudet! Så där lagom seg i huvudet så väntar då en föreläsning på eftermiddan! Man går in för att ta sig igenom hela föreläsningen utan att tappa fokus och komma ut därifrån med att ha lärt sig något nytt. Självklart har man lärt sig nånting nytt.. Men det är svårt att ta sig igenom föreläsningen utan att tappa liiiite fokus! Idag lekte Gävert Lucky Luke och gjorde en avbildning av min käraste Johan! Det var det som roade mig och lättade upp lite under föreläsningen! Lättare att ta sig igenom den sega eftermiddan då :)

Nu laddar jag om för två fullspäckade dagar med plugg innan det är dags att ta helg!

På Återseende!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback